![]() |
![]() |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Zoekterm(en) in pagina titel
In de broncode van uw webpagina, is de tekst van de pagina titel geplaatst tussen de <title> ...</ title> tags. Zoekmachines besteden enige aandacht aan titels en laat ze zien in hun resultatenpagina's. Ook wanneer een webpagina wordt geopend, de titel staat in de blauwe balk aan de bovenkant van uw browservenster.
Bijvoorbeeld, hier is een tag: <title> How to make your webpage</ title>. En dit is wat je zou zien in de zoekresultaten van Google: ![]() In de browser ziet dat er zo uit: ![]()
Samenvatting en Advies
Sommige factoren in je pagina titel bepalen hoe hoog uw pagina scoort in de rankings. Bekijk de factoren en zie waarin uw pagina titel afwijkt van de gemiddelde waarde bij uw concurrenten:
Opmerking: De grafieken hieronder bevatten gegevens en aanbevelingen voor de door u gekozen samengestelde zoektermen, alsmede voor de woorden die waaruit die zoektermen bestaan. Optimaliseren voor het volledige samengestelde zoekterm is belangrijker, maar voor maximale resultaten is optimalisatie voor de samenstellende woorden te overwegen.
Als u er klaar voor bent, dit zijn de aanbevelingen die we voor u hebben:
Details
Dit is de cloadmap van zoektermen in de <title>-tag:
Alvorens aan de slag te gaan met uw eigen pagina titel is het verstandig een kijkje te nemen in de pagina titels van uw concurrenten:
Uw heeft gezien hoe goed u pagina titel is geoptimaliseerd voor uw zoektermen. Hier volgt een weergave van wat zoektermen daadwerkelijk zien in uw pagina titel:
Zodra u klaar bent met de optimalisatie van uw pagina titel, is het tijd verder te gaan met het volgende element: meta description .
*Opmerkingen: De woordvormen van uw gekozen zoektermen, zoals enkelvoud en meervoud, werkwoordsvormen, enz. zijn opgenomen in de berekeningen. Woorden Totaal: totaal aantal gebruikte woorden in de pagina titel. Zoekterm (trefwoord) Totaal: het aantal keren dat een zoekterm wordt gebruikt in de pagina titel. Zoekterm dichtheid: het aantal keren dat een zoekterm is herhaald binnen de pagina titel, uitgedrukt in % van het totaal aantal woorden in de pagina titel. Zoekterm (trefwoord) Prominentie: hoe dicht bij het begin van de pagina titel een zoekterm voorkomt, uitgedrukt in % van het totaal aantal woorden in de pagina titel. Optimalisatie Score: de mate waarin zoekterm gebruik in de pagina titel voldoet aan de optimalisatie vereisten, uitegdrukt in % van de ideale score. |
Rapport Overzicht
|
Zoekterm Overzicht
|
Pagina-titel
|
Meta Description
|
Meta Keywords
|
Body Tekst
|
H1 Headings
|
Bold Tekst
|
Anchor (hyperlink) Teksten
|
Image Alt Teksten
|
Laadtijd Site
|
Slotwoord en Conclusies
Rapport gemaakt op 30 juli 2010 door b-FOUND Internet Marketing |